Technical Support Specialist

Omschrijving

IPS heeft een vacature voor een technical support specialist! Wij zoeken iemand die klanttevredenheid boven alles stelt en de basics van de hostingtechniek onder de knie heeft. Onze dienstverlening is gericht op één doel: het ontzorgen van onze klanten. Los jij graag technische vragen op? En wil jij je verder ontwikkelen in een dynamische omgeving? Laat dan van je horen! 

Wat ga je doen bij ons?

+ Je staat klanten te woord staat via telefoon, chat en mail;
+ Je beantwoordt gevorderde technische vragen;
+ Je geeft advies over de beste oplossingen voor onze klanten;
+ Je denkt mee over onze eigen producten en dienstverlening.

IPS biedt professionele webhosting aan klanten in Nederland en daarbuiten. Ons hoofdkantoor zit in Nijmegen, maar we bieden door heel Nederland werkplekken aan. Met jouw supportcollega’s zit je elke dag klaar om onze klanten te voorzien van de beste oplossingen en adviezen. Kom je een uitdagende vraag tegen? Dan kun je altijd bij je collega’s terecht om even te sparren. Nadat je ingewerkt bent draai je periodiek een storingsdienst. Je bent dan het eerste aanspreekpunt voor acute problemen buiten kantoortijden. Uiteraard word je gecompenseerd voor deze extra uren.

Vereisten

Wij zoeken een technical support specialist (standplaats in overleg) voor 0,8 – 1 fte die:

+ Affiniteit heeft met internet en hosting;
+ Weet wat termen als DNS, SSL, SFTP en staging betekenen en ermee kan werken;
+ Uit de voeten kan met Linux;
+ Minstens 2 jaar relevante ervaring heeft. 

Wat krijg je bovenop je salaris?

+ Een laptop van de zaak
+ Pensioen
+ 26 vakantiedagen
+ Goede werkvoorzieningen
+ De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
+ Opleidingsmogelijkheden
+ Fruit en regelmatige lunches
+ Een betrokken, informeel team.