Medewerker debiteurenbeheer

Omschrijving

Heb jij zin in een administratieve, afwisselende baan met veel zelfstandigheid? IPS is op zoek naar twee debiteurenbeheerders voor 16 – 24 uur per week. Je gaat niet alleen aan de slag voor IPS, maar ook voor zusjes MageHost, Savvii, Realhosting en Skyberate. Je standplaats is Nijmegen, Haarlem of Valkenswaard. De bedrijven maken alle drie onderdeel uit van de Nederlandse marktleider in de hostingbranche: Total Webhosting Solutions.

Werkzaamheden

Jij draagt bij aan het op orde houden van de financiële administraties, middels heldere werkprocessen. Jouw doel is om de openstaande posten binnen onze norm te incasseren. Uiteraard handel je vanuit onze kernwaarde klanttevredenheid. Je werkt voornamelijk zelfstandig aan deze taak, maar je hebt regelmatig contact met de andere support collega’s van IPS en de zusterbedrijven. Periodiek heb je overleg met de manager support om aandachtspunten door te nemen.

  1. 1e lijns telefonisch klantcontact
  2. Debiteuren-/incassobeheer
  3. Opstarten incassotrajecten via Payt
  4. Herinneren/aanmanen
  5. Generieke factuurvragen
  6. Betalingsregelingen afstemmen binnen de gestelde kaders
  7. Incidenteel voer je andere werkzaamheden uit, bijvoorbeeld verkoopfacturatie. Dit doe je met behulp van bestaande werkinstructies. 

Vereisten

Jij als Medewerker debiteurenbeheer (standplaats in overleg)

  • Bent secuur 
  • Bent klantvriendelijk
  • Bent communicatief sterk: assertief en vasthoudend
  • Hebt goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Kan accuraat en zelfstandig werken
  • Hebt affiniteit en ervaring met financiën
  • Hebt een MBO opleiding afgerond

Bonuspunten krijg je voor:
+ Kennis van Payt en Freshdesk
+ Ervaring met het werken in een ticketsysteem
+ Ervaring in een soortgelijke omgeving, waarbij je meerdere systemen naast
elkaar moest gebruiken.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een maandsalaris tussen € 2000,- en € 2300,- op basis van een 40-urige
    werkweek
  • In eerste instantie een contract voor 7 maanden, met uitzicht op een
    contract voor onbepaalde tijd
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • 26 vakantiedagen, pensioenregeling, reiskostenvergoeding
  • Laptop van de zaak
  • Gedeeltelijk thuiswerken op lange termijn is bespreekbaar
  • Werk je vanuit Nijmegen? Dan is erop kantoor: onbeperkt fruit, tweewekelijkse stoelmassages en een borrel op vrijdagmiddag! Én een fijne tafeltennistafel waar we elkaar fanatiek uitdagen!

Reageren?
Mail je CV met motivatie naar Ilse via careers@savvii.com. Let op: een VOG maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:
1. Telefonische intake door Ilse Geesing, HR Advisor a.i.
2. Sollicitatiegesprek met Coen Peeters (Business Controller) en Leonie Huijs (Team Manager)
3. Online sollicitatiegesprek met Arno Meuldijk, Chief Operations Officer