IPS heeft een vacature voor een Manager Support! Wij zoeken iemand met een eigen visie die klanttevredenheid boven alles stelt en de kwaliteit van onze supportdesk bewaakt en verbetert. Onze dienstverlening is gericht op één doel: het ontzorgen van onze klanten. Wil jij vorm geven aan een opnieuw in te richten, hybride opererende supportdesk? Meld je dan snel!
Werkzaamheden
De Manager Support is een communicatief sterke manager die de klantbehoefte begrijpt als geen ander. Hij of zij weet deze te vertalen naar een hoge mate van klanttevredenheid én klantbehoud bij IPS. De manager functioneert als hoofdverantwoordelijke voor de gehele supportafdeling. Hij of zij geeft voornamelijk leiding op operationeel niveau. Hij of zij:
Wij zoeken een Manager Support (standplaats in overleg) voor 1 fte die:
+ Een eigen visie meebrengt op klantenservice en deze helder weet te verwoorden;
+ Initiatief neemt en pro-actief handelt;
+ Opereert op basis van gestelde targets en deadlines;
+ Supportmedewerkers in zijn of haar team motiveert en inspireert;
+ Relevante ervaring heeft in een gelijksoortige branche.
Wat krijg je bovenop je salaris?
+ Een laptop van de zaak
+ Pensioen
+ 26 vakantiedagen
+ Goede werkvoorzieningen
+ De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
+ Opleidingsmogelijkheden
+ Fruit en regelmatige lunches
+ Een ambitieus, informeel team.