Customer Support Specialist

Omschrijving

IPS heeft een vacature voor een customer supportspecialist! Wij zoeken iemand die klanttevredenheid boven alles stelt en met plezier onze klanten te woord staat. Onze dienstverlening is gericht op één doel: het ontzorgen van onze klanten. Beantwoord jij graag uiteenlopende vragen? En wil jij je verder ontwikkelen in een innovatieve omgeving? Laat dan van je horen!

Wat ga je doen bij ons?

+ Je staat klanten te woord via telefoon, chat en mail;
+ Je beantwoordt administratieve vragen;
+ Je beantwoordt eenvoudige technische vragen;
+ Je denkt mee over onze eigen producten en dienstverlening.

IPS biedt professionele webhosting aan klanten in Nederland. Onze supportcollega’s zitten elke dag klaar om onze klanten te voorzien van de beste oplossingen en adviezen. Onze customer supportspecialisten begrijpen de klantbehoefte als geen ander. Kom je een uitdagende vraag tegen? Dan kun je altijd bij je collega’s terecht om even te sparren. Zo leveren wij dagelijks topkwaliteit!

Vereisten

Wij zoeken een Customer Support Specialist (standplaats in overleg) voor 0,8 – 1 fte die:

+ Affiniteit heeft met internet en hosting;
+ Goede communicatieve vaardigheden heeft;
+ Graag werkt in een dynamische omgeving met veel afwisseling;
+ Minstens 2 jaar relevante ervaring heeft. 

Wat krijg je bovenop je salaris?

+ Een laptop van de zaak
+ Pensioen
+ 26 vakantiedagen
+ Goede werkvoorzieningen
+ De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
+ Opleidingsmogelijkheden
+ Fruit en regelmatige lunches
+ Een betrokken, informeel team.