Bijbaan supportdesk

Omschrijving

Zoek jij een relaxte bijbaan? Sta je graag mensen te woord en houd je van afwisselend werk? En wil je meer leren over servers, hosting en internet? Kom dan maar door met die sollicitatie!

Wij bieden serverruimte aan klanten zodat hun websites optimaal presteren. Wij regelen server-onderhoud, updates, back-ups en beveiliging. Heeft een klant een vraag of een probleem? Dan spring jij als supportmedewerker bij om ze te helpen. Je krijgt met uiteenlopende onderwerpen te maken. Denk aan vragen over SSL-certificaten of de laadtijd van websites, maar ook vragen over onze VPS-pakketten of het terugzetten van een back-up komen voorbij. Je werkt samen met onze vaste helpdesktoppers; die ondersteunen jou waar nodig. Klanten kunnen jou bereiken via telefoon, chat en e-mail.

Vereisten

Wie ben jij?

Jij volgt momenteel een opleiding op hbo- of wo-niveau (ICT-richting is mooi meegenomen). Je hebt affiniteit met cloud en hosting. Je hebt al wat kennis van de techniek achter het internet. Naast uitstekende communicatieve vaardigheden ben je klant- en servicegericht, betrouwbaar, zelfstandig, creatief, ondernemend en flexibel. Je bent gemiddeld 12 uur per week tijdens kantooruren beschikbaar. 


Hoe werken wij in coronatijd?

Ons hele team werkt tijdelijk vanuit huis. Gelukkig kun je vanaf je bank ook prima een back-up terugzetten! Meerdere keren per dag hebben we een korte check-in via Slack. Zo houden we de lijntjes kort en de voortgang inzichtelijk. De invulling van jouw eerste weken geven we samen met jou vorm. Gedeeltelijk werken op kantoor is bespreekbaar. Zo komen we tot een vliegende start bij IPS!


Wij bieden voor deze vacature een oproepovereenkomst met een all-in bruto minimumloon. Je krijgt geen reiskostenvergoeding.