Allround Support Engineer

  • Support
  • Rotterdam, Nederland

Allround Support Engineer

Omschrijving

Als Allround Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten met technische en administratieve vragen. Je zet je technische kennis in om tot de kern van het probleem te komen en geeft hiervan professionele terugkoppeling aan de klant. Door jou inzet blijft de klanttevredenheid episch hoog en staan we bovenaan op Trustpilot.


Over IPS
IPS is de managed hosting partner voor de creatieve en innovatieve industrie. Wij zijn er voor elk type project, groot en klein. Door de juiste mix van automatisering en persoonlijk contact wordt een omgeving gecreëerd waar onze partners zelf aan de knoppen kunnen zitten met de ondersteuning van onze experts.

 

Ons team

Ons team beheer op proactieve manier de infrastructuur van zichzelf en haar partners. Wij inspireren onze partners met de laatste technologische ontwikkelingen. Door het aanbieden van nieuwe diensten, het delen van kennis en ook door gezamenlijk evenementen te bezoeken vergroten wij elkaars expertise.




Voorwaarden

Wij bieden je een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen invulling. Je opereert zelfstandig in een innovatieve, professionele en groeiende organisatie die investeert in mensen, talent en innovatie.

  • Uitstekend salaris passend bij je kennis en ervaring
  • Volledige reiskosten vergoeding en 25 vakantiedagen 
  • Geweldige kantoorruimte naast Rotterdam Central Station
  • Certificering- en/of opleidingsmogelijkheden en vergoeding van studiekosten
  • Realistische carrièreperspectieven met veel uitdaging
  • De beste vrijdag borrel en leuke team uitjes
  • Macbook Pro en IPS swag for life

Vereisten

  • Je hebt goede kennis van internet en de toepassingen van internet;
  • Liefst minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie;
  • Algemene kennis van DNS, PHP, HTML, FTP, SSL, MySQL, POP3, IMAP;
  • Ervaring met webhosting, domeinregistratie of control-panels is een pré;
  • Je kunt je vloeiend uitdrukken in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je hebt een visie op het gebied van online diensten en draagt deze op een enthousiaste manier uit naar je collega’s.


Verantwoordelijkheden

  • Oplossen van alle soorten (technische) support werkzaamheden
  • Behouden van uitmuntende klantrelaties gemeten met Trustpilot
  • Binnen afgesproken deadlines beantwoorden en oplossen van support werkzaamheden
  • Samen met Cloud Engineers werken aan technisch complexe problemen
  • De interne en externe knowledge base dient te groeien aan de hand van de toenemende technische taken en veel gestelde vragen vanuit klanten. Hierbij is het van belang dat de onderlinge community toeneemt, door de betrokkenheid van klanten te vergroten.

Competenties

  • Kwaliteitsgericht: je kunt prioriteiten stellen en opnieuw prioriteiten stellen zonder het doel uit het oog te verliezen
  • Teamwork:  empathisch vermogen om succesvol samen te werken aan een gemeenschappelijk doel
  • Drive: je bent niet bang om initiatief te nemen en bent gedreven om je eigen initiatief door te voeren
  • Verantwoordelijk: je toont betrokkenheid bij je afspraken
  • Resultaatgericht: in staat om acties te realiseren door middel van samenwerking en neemt de verantwoordelijkheid voor het eindresultaat




Waar wacht je nog op? Reageer op deze vacature en wij nemen direct contact met je op.